5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Jag har fått det ett antal gånger nu. Otroligt störande. Det är väl bara inte jag som stött på detta? Kanske något admin vill veta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 IPS driver error - ett fel i databasen. Så ja, alla medlemmar drabbas av det. Nothing new to see here, move along folks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Fixat nu iaf =) Databasfel var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Nu fungerar det åter igen för mig. Så då antar jag att admin fixat det nu. Har varit mycket problem med servern 2011 känns det som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Måste just du påpeka det varje gång Captain Obvious? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 Nu har databasen fått lite mer underhåll och förhoppningsvis skall den nu må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Har nu dykt upp 2 gånger inom en tvåminuters period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 (redigerat) Gjort lite små ändringar nu så att det förmodligen skall vara fixat. Edit: Eftersom det inte hjälpte så är ytterligare förändringar gjorda... Edit 2: Som ni säkert märkt så har sidan inte varit riktigt pigg ;) Fler förändringar är gjorda och förhoppningsvis blir det bättre nu. Problemet som har varit är att databasen hela tiden har blivit överbelastad. Redigerat 4 Juli 2011 av admin Mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Nu har databasen fått lite mer underhåll och förhoppningsvis skall den nu må bra.Ja hoppas det!För det var riktigt störande!Jag skulle skriva in ett ämne som var rätt så långt och när jag skulle skicka det så .... hände det...(ni fattar vad som hände!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Jobbas för fullt med felet. Senaste 3 dagarna så har sidan varit ostabil och dessvärre verkar det vara ett riktigt klurigt fel. Alla möjliga saker loggas och felsöks, dessvärre så blir det så att php/mysql hänger sig och inget hamnar i loggarna vilket gör att det är väldigt svårt att felsöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Fick en "500 error" tidigare i morse, minns inte vad det handlade om. Sidan var otillgänglig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Fick några 500 errors för någon minut sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.