Luxaxix Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 (redigerat) Köpte faktiskt själv en Ace Edge 3200. Riktigt fett nöjd faktiskt, prisvärd, skön, ergonomisk, utbytbara grip och vikter, hyfsad mjukvara, och att det ingick en riktigt go musmatta är ju två plus till :) Redigerat 13 Juli 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 iallafall tack för all hjälp men var det värt att köpa ace musen eller en till deathadder?Alla märken går framför Ace, så ta en deathadder eller vad du nu vill ha istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Alla märken går framför Ace, så ta en deathadder eller vad du nu vill ha istället.Baserat på Erfarenhet X, argument Y och QQ Z? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Baserat på Erfarenhet X, argument Y och QQ Z?Om du läser recensionerna dom fått ser du att två ord nämns väldigt ofta, delay och musacceleration som är omöjlig att bli av med, jag kan inte spela ordentligt med något utav dessa (som resten av befolkningen). Dock tycker jag EDGE 3200 är mycket bättre än resten när jag testade den, men råder folk att hålla sig borta från ace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Om du läser recensionerna dom fått ser du att två ord nämns väldigt ofta, delay och musacceleration som är omöjlig att bli av med, jag kan inte spela ordentligt med något utav dessa (som resten av befolkningen). Dock tycker jag EDGE 3200 är mycket bättre än resten när jag testade den, men råder folk att hålla sig borta från ace.Behöver inte läsa recensioner. Håller en i handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.