CharlesIngvar Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 (redigerat) förut fanns det ett forum som hette lek-hörnan. Det togs ju bort. Jag saknar en lek mycket därifrån. Så bestemde mig för att återskapa den igen, google leken. Om jag t.ex säger: Jag vill se en bild på foppa, så letar personen som kommer skriva under mig upp en bild på foppa genom googles bildsökning. Regler inget spam. Har ni ingen bild så posta inte och Följ topicen då börjar jag. jag vill se en bild på foppa Redigerat 20 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Jag vill se en bild på en häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Jag vill se en bild på en bratwurst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Jag vill se en bild på en lastbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Jag vill se en bild på en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Vill se en bild på en blå våffla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Vill se en bild på en blå våfflahur är det där en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 hur är det där en bild?Läste fel, ny bild kommer nu så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Jag vill har en bild på Söderstadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 vill ha en bildd på en jeff kinney bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Vill ha en bild på en groda framför en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Jag vill se en bild på Matt groening (eller hur det nu stavas) Simpsons skaparen alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.