Poesi Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Tycker vi ska köra igång den här leken igen. Om ingen fattar min länk till imorgon så får vi väl ta något nytt. Ledtråd; kopplingen ligger i vad låtarna handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 De handlar båda om transportmedel? Tåg och flyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 (redigerat) Det är kanske så nära man kommer. Jag tänker egentligen på vad "Mandy" är. Redigerat 16 Maj 2012 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 (redigerat) Det är kanske så nära man kommer. Jag tänker egentligen på vad "Mandy" är.En kvinna? Eller att Mandy är en ängel och i All the way from Memphis så sjunger de om något som kan tolkas som himlen? Redigerat 16 Maj 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Nej, Mandy är ingen person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 EN GITARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Lol, det hade varit kul. Men nej. Mandy är ecstasy i pulverform, som var mycket vanligt när rockstjärnor skulle koppla av på längre resor. Jag fattade inte vad 10ccs låt handlade om förrän jag läst Ian Hunters dagbok. Nån annan kan köra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Alla dom här 3 har en sak Gemensamt. Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Alla tre är kända för sin musik i cowboy-stuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Alla tre är kända för sin musik i cowboy-stuk?Nepp Fel Men en väldigt bra gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 De spelar alla country? Samma sak som "musik i cowboy-stuk", men whatever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 (redigerat) De spelar alla country? Samma sak som "musik i cowboy-stuk", men whatever..ForFortfarande Fel Fel Fel :P det har ingenting med cowboy stuket att göra överhuvudtaget Redigerat 25 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.