xeliaz Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 super mario bros mario kart smash btos zelda luigis mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Luigi's Mansion kommer inte troligen inte till wii u nu när 2:an precis kom till 3ds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Luigi's Mansion kommer inte troligen inte till wii u nu när 2:an precis kom till 3ds...Precis kom?De har sagt att de håller på med ett, men det har knappast släppts. :P Vad jag vet har de inte ens sagt vad för spel som ska släppas?De har väl bara nämt att de fått med massa 3rd partie developers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 super mario brosmario kartsmash btoszeldaluigis mansionSuper mario bros eller något liknande kommer i alla fall komma ut. Jag längtar efter:Super mario bros zelda...sports Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag längtar till en SDK så att vanliga programmerare kan utveckla egna spel och program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 du kommer inte få det för nintendo gör inte såntDå får jag längta tills den blir crackad likt homebrew channel på wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 hoppas inte det blir så då har alla pirat spel och nintendo får inte pengar för att såna som du e för snålaNej. Jag är intresserad av att köra egen mjukvara. Det har inget med piratkopiering att göra i grunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 En ny serie som gör att jag verkligen vill skaffa mig en Wii U. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Super smash bros kanske inte ens släpps för wii u Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Det ska bli intressant o se hur Zelda blir. med tanke på att allt viftande med wii-moten antagligen kommer försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Ett nytt Super smash bros!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Ett nytt Super smash bros!!!!!mm jag med verkar fett nice! de andra e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.