lolkfezt Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Är verkligen rädd! Behöver hjälp! Igår vart jag på väg hem från en polare när jag stötte på en påse med vitt pulver inuti. Jag tog upp plasten och sniffade lite lätt för att se vad det är. Och vad händer då? Jo en stor fett Rolls-royce kör upp bredvid mig. Ut kommer 3 stora snubbar med automatgevär och skriker "Hit med knarket, annars skjuter vi dig". Så modig som jag är så hoppar jag in i busken bredvid mig för att komma undan. Jag hör kulor som åker förbi mig, men det stoppar inte mig. Utan jag ställer mig upp bakom busken och springer. De skriker något på italienska och börjar sedan springa efter. Men så snabb som jag är så kommer jag undan. Men nu till det läskiga, när jag höll på att sova under natten slängde någon in en tegelsten genom fönstret tillsammans med en lapp. Där stod det "Arrivederci". Nu är jag sjukt jävla rädd. Vad fan ska jag göra? ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Spela lite Mafia 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 23 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Hmm, kan prövas. Kanske finns det lite tips om hur man ska ta ner maffian osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Skaffa dig en vapen på svarta-marknade för att beskydda dig, göm dig i ditt hus och spika för fönstren och dörrarna. Det funkade för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 (redigerat) Beblandar man sig med maffian kan man aldrig dra sig ur. En vacker dag när du står där och vattnar gräsmattan kommer det två pers i en gammal ford och frågar efter dig, och så vips drar de fram ett hagelgevär och du är död. Redigerat 23 Juni 2011 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Du är körd, fly landet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 (redigerat) Fly utomlands, Skåne tillexempel. Redigerat 23 Juni 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Skapa ett eget gäng och kriga med dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Påminner om mytomanen från youtube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Prata med din stora syster om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Prata med din stora syster om det.Win. OnT:Köp dig ett svärd och fäktas med dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Du får skylla dig själv,ge fan i att plocka upp skit som ligger på marken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg