Hoppa till innehåll

Problem Med Maffian!


lolkfezt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Åh herregud. När jag var på väg till kiosken så körde en stor limousin förbi bredvid mig. Då saktade den plötsligt ner och en ruta vevas ner. Då ser jag att killen som sitter där inne med en hatt formar sina fingrar som en pistol och skjuter av, sedan kör den iväg.

 

Fy vad jag är rädd ;/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Berätta för din syster som du älskar? Hon skulle säkert kunna hjälpa dig, såvida hon inte är i köket och lagar mat åt dig som en kvinna ska göra.

 

Ring polisen och snacka med dem om du inte tror att det räcker med syrran... du behöver inte fråga något spelforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Berätta för din syster som du älskar? Hon skulle säkert kunna hjälpa dig, såvida hon inte är i köket och lagar mat åt dig som en kvinna ska göra.

 

Ring polisen och snacka med dem om du inte tror att det räcker med syrran... du behöver inte fråga något spelforum.

Även du tycker det :-o

Tur att även kvinnor tycker det xD

 

Berätta för din syster som du älskar? Hon skulle säkert kunna hjälpa dig, såvida hon inte är i köket och lagar mat åt dig som en kvinna ska göra.

 

Ring polisen och snacka med dem om du inte tror att det räcker med syrran... du behöver inte fråga något spelforum.

Även du tycker det :-o

Tur att även kvinnor tycker det xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Holy fack.

 

Min katt brukar alltid komma hem kl 7 för att få mat, dock så gjorde den inte det idag. Utan istället hittar jag ett brev utanför dörren. Där står det "Vi har din katt, träffa oss vid bron kl 12, kom ensam.".

 

Vad ska jag göra? ;/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Holy fack.

 

Min katt brukar alltid komma hem kl 7 för att få mat, dock så gjorde den inte det idag. Utan istället hittar jag ett brev utanför dörren. Där står det "Vi har din katt, träffa oss vid bron kl 12, kom ensam.".

 

Vad ska jag göra? ;/

Sluta bete dig som en jävla 12 åring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Holy fack.

 

Min katt brukar alltid komma hem kl 7 för att få mat, dock så gjorde den inte det idag. Utan istället hittar jag ett brev utanför dörren. Där står det "Vi har din katt, träffa oss vid bron kl 12, kom ensam.".

 

Vad ska jag göra? ;/

Säg att du har sexuellt umgänge med deras mödrar!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Holy fack.

 

Min katt brukar alltid komma hem kl 7 för att få mat, dock så gjorde den inte det idag. Utan istället hittar jag ett brev utanför dörren. Där står det "Vi har din katt, träffa oss vid bron kl 12, kom ensam.".

 

Vad ska jag göra? ;/

Så hur gjorde du?

Tycker du ska ta kontakt med något gäng i din stad, de kan säkert hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Holy fack.

 

Min katt brukar alltid komma hem kl 7 för att få mat, dock så gjorde den inte det idag. Utan istället hittar jag ett brev utanför dörren. Där står det "Vi har din katt, träffa oss vid bron kl 12, kom ensam.".

 

Vad ska jag göra? ;/

Gå ensam :D :medieval:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...