JePPe9 Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Mja, ni ser frågan i rubriken! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Oem är en "billigare" variant, billigare packeterat osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 OEM varianter är det som företag köper in för att bygga sina datorer om jag inte har helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 OEM varianter är det som företag köper in för att bygga sina datorer om jag inte har helt fel.Privatpersoner också men ja, det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 OEM kan du bara installera på en dator, med den andra "icke-OEM" kan du installera OS:et på flera datorer. Inte helt säker, men jag tror att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 OEM kan du bara installera på en dator, med den andra "icke-OEM" kan du installera OS:et på flera datorer. Inte helt säker, men jag tror att det är så.Dock handlar OEM inte bara om OpSy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.