Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Jag börjar.. Har såklart, mycket mera, men jag börjar med dessa 2. Redigerat 27 Juni 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Den musik som är på just då antar jag. Men mestadels: Linkin Park Plastic Tree Hatsune Miku K-on! (låtarna från animen, minns inte namnet på bandet) Dead by sunrise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Red Hot Chili Peppers Cage the Elephant Dropkick Murphys Foo Fighters The Beatles Rage Against the Machine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Linkin Park när man tränar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Pendulums låtar o Eye of the tiger är ett måste för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Thousand Foot Krutch OFC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Jag lyssnar talbok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jIzEEhZkthY Hollywood hills med Sunrise avenue Cheek - jippikay jei Aste - normipäivä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Avenged sevenfold-Nightmare BMTH-Traitors never play hangman Eminem-Insane Eminem-Hello Dr. Dre ft eminem-I need a doctor Fort minor-Remember the name Fort minor-Whered you go Immortal technique-The cause of death Immortal technique-The point of no return Headhunterz-Power of the mind Eminem-The real slim shady Akon-Locked up(elr vad den heter) Eminem-When im gone+en massa annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Random Parkway Drive låtar Arch Enemy - Nemesis Amon Amarth - Cry of The Blackbirds Kalmah - Hades Kalmah - Time Takes Us All Death Breath - Toxic Avenger Skrillex - Scary Monsters & Nice Sprites Har nog fler men dehär är ungefär dem som spelas mest :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Parov Stelar - The Snake så får du rolig musik i takt med din joggning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Push it to the Limit Eye of the Tiger Dj Blend - Swagga Mix Timar lite valfri dubstep inför ett set i gymmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.