OpeningTitles Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 http://www.callofduty.com/blackops/dlc3/an...iplayer-trailer Tror ni på det här eller tror ni att dem försöker skämta med oss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Skämt eller ej, tänker inte köpa det där skräpet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 det är sant tyvärr. Kommer dock inte köpa något till det skräpspelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 tycker det ser lite fejkat ut. Å andra sidan om man söker på gooogle får man upp ganska mycket. ser kul ut men kommer ändå inte köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Varför skulle det inte vara sant? såklart de måste mjölka lite till så det får ut mer pengar av cod, vad ska de annars göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Pengakåta jävlar... Skräpspel förövrigt, att de ens fortsätter med nya banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 (redigerat) Seriöst jag tycker att dem har stulit hangar 18 från MW2 terminal. Den liknar iaf lite terminal. Men jag ska inte slösa pengar på skräp nu. Betalade 130kr för Escalation. Var den bra? Inte alls. Medium maps BARA och inga bra sniper banor. Redigerat 29 Juni 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Hur kan en trailer se fakead ut..? Skaffar bara mappacken för zombiebanorna nu... Multiplayer är inte värt att spela i Black Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Jag var tveksam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg