KVAB Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 (redigerat) Min Nokia 3510i heter nu Josef Stalin. Det stod nåt om Djurgården på förstasidan och där var "50-talet" hyperlänkat, gick in där och där stod "5 mars 1953: Sovjetunionens kommunistpartiledare Josef Stalin dör" Lika bra att skriva hur man kom fram till det. Redigerat 4 Juli 2011 av KVAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Min Noika heter Paul Newman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Mina nya iPhone kommer döpas till Martin Weitzman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Min Aino heter från och med nu Susika Simo. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Min LG Android heter nu Stefan Zweig. Awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 LG'n heter nu Bo Gustavsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Min HTC Wildfire heter numera Bert Karlsson. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.