Zeldasplut Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Hej! Ni har säkert varit med om att ni har varit i ett tempel och blivit så skrämda så att ni släppte i byxan! ;) DET HAR JAG! Jag är kvar i forest tempel i ocarina of time för att alla floor masters skrämmer livet ur mig! :lol: Så vilket tempel har ni blivit skrämda i ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 det måste ha varit skogs templet i ocarina dem där händerna som kom från ingenstans XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Stone tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Tycker inte det är så läskigt längre för nu är jag ganska bra på det, men i början var Temple of the Ocean King i The Legend of Zelda: Phantom Hourglass hemskt, det går på tid och phatomerna jagar dig, waaa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Shadow Temple eller Snowpeak Ruins (NOT TAKE MIRROR!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Shadow Temple eller Snowpeak Ruins (NOT TAKE MIRROR!)this, + Forest Temple pga psychomusiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Jag var livrädd för allt när jag var liten och spelade Zelda OoT. Shadow Temple och allt där zombies var med, gud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Snowpeak Ruins för den isolerade och övergivna känslan. Forest Temple i OOT för psychomusiken, som Joslol sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Haha, säger samma, Forest Temple, det var det enda templet jag inte kunde klara, så mina bröder fick fixa mig förbi det där. Dock så var det Wallmasters som skrämde skiten ur mig, Floormasters var inte lika läskiga. Fast det lär ju ha varit en 9 år sedan, tror inte jag skulle finna dom lika läskiga idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 13 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Haha, säger samma, Forest Temple, det var det enda templet jag inte kunde klara, så mina bröder fick fixa mig förbi det där.Dock så var det Wallmasters som skrämde skiten ur mig, Floormasters var inte lika läskiga.Fast det lär ju ha varit en 9 år sedan, tror inte jag skulle finna dom lika läskiga idag.(gulp) 9...år!? :o Och jag är bara 11! Det betyder att du är typ...20! .............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 (gulp) 9...år!? :o Och jag är bara 11! Det betyder att du är typ...20! ..............Och...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Och...?splut tror kanske att de flesta på den här sidan är jämnåriga med honom? onT: den där mörka våningen i Tower of Spirits i Zelda Spirit Tracks är också rätt läskig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg