Hoppa till innehåll

Läskigaste Tempel?


Rekommendera inlägg

Hej! Ni har säkert varit med om att ni har varit i ett tempel och blivit så skrämda så att ni släppte i byxan! ;)

 

DET HAR JAG! Jag är kvar i forest tempel i ocarina of time för att alla floor masters skrämmer livet ur mig! :lol:

 

Så vilket tempel har ni blivit skrämda i ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte det är så läskigt längre för nu är jag ganska bra på det, men i början var Temple of the Ocean King i The Legend of Zelda: Phantom Hourglass hemskt, det går på tid och phatomerna jagar dig, waaa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Haha, säger samma, Forest Temple, det var det enda templet jag inte kunde klara, så mina bröder fick fixa mig förbi det där.

Dock så var det Wallmasters som skrämde skiten ur mig, Floormasters var inte lika läskiga.

Fast det lär ju ha varit en 9 år sedan, tror inte jag skulle finna dom lika läskiga idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, säger samma, Forest Temple, det var det enda templet jag inte kunde klara, så mina bröder fick fixa mig förbi det där.

Dock så var det Wallmasters som skrämde skiten ur mig, Floormasters var inte lika läskiga.

Fast det lär ju ha varit en 9 år sedan, tror inte jag skulle finna dom lika läskiga idag.

(gulp) 9...år!? :o Och jag är bara 11! Det betyder att du är typ...20! ..............

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...