MentalogisT Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 (Tyckte det behövdes en, hittade ingen annan tråd med sc2). Spelar du? Liga? Ras? Funderar du över något om gameplay/macro/micro är det bara att fråga. Spelar själv zerg, men har spelat terran och protoss också under några dagar. Är gold, snart platina. Spelat sedan 2 månader tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Jag skulle behöva tips/guide för hur man kör terran, vilket är det jag har lättast för för att jag nästan kört klart kampanjen nu och det är den rasen som är mest likt wc3. Men själv skafade jag spelet för ungefär en månad sen men började köra den här veckan :P Så har inte kört så mycket och tänkte öva mer tills man kör multiplayer. Annars om ingen har lust att skriva tips så kan jag ju googla när jag har lust fört :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Bara fråga om du undrar några strategier om dom funkar och så. Här är en jäkligt stor sida med bara terran info på :) http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Terran_Strategy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Ser fruktansvärt svårt ut om du frågar mig. Kollat livestream hos kompisar och liknande, hu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Spelar just nu Zerg, spelade protoss förut. Någon som vill spela någon match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Najs guide :) Klarar fortfarande bara normal AI så vågar mig inte på multiplayer än xD säkert bara proffs där typ. Min timing för attacker och hantering av gubbarna är lite dålig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Najs guide :) Klarar fortfarande bara normal AI så vågar mig inte på multiplayer än xD säkert bara proffs där typ. Min timing för attacker och hantering av gubbarna är lite dålig =/AI brukar vara svåra i sådana spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Jag ska till USA i två veckor nu men ni kan adda mig ändå Derf.938 :) Vilken liga spelar du i jacob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Köpte det 23:e December, spelat lite casual fram och tillbaka. Gillar mest att spela med vänner. Inte direkt fastnat för Ladders. Hamnade i brons och har aldrig tagit mig ur :P Hade dock typ 11 win streak när jag spelade aktivt, och då mötte jag nästan enbart silver... Och nej du kommer inte möta proffs, eftersom du placeras i en liga efter dina färdigheter. kommer du möta lika bra spelare som dig själv. Det bästa tipset jag har är att kolla in Day9tv. Det är en starcraft caster som gör "lärlings-videor" för noobs och elites. Han är dessutom väldigt rolig. Kolla in honom på typ http://day9.blip.tv eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Körde klart kampanjen nyss, och fy fan vad asum den var :o Klarade att köra mot en hard AI också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Jag ska till USA i två veckor nu men ni kan adda mig ändå Derf.938 :) Vilken liga spelar du i jacob?Brons.Var i Silver förut, men när jag bytte till Zerg gick det inte lika bra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Någon som är uppe i platina och vill möta mig? Behöver lite träning för att ta igen min downtime :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.