Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 MEN DET VAR INTE DIG JAG SA TILL!!!! JAG SA TILL ODEN!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Förlåt mig, jag trodde att du citerade mitt inlägg! Jag får tänka på att inte läsa så slarvigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 I vår skola har vi en fritdsgård där får högstadiet vara under dagen medans vi måste vänta tills dagen är slut. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 för oss när man går i högstadiet är det en godis kiosk där inne i skolan också om maten är äcklig får man fara på frasses eller macdonalds eller nått anat ställe! Vi har också en Godiskiosk i våran skola. Där kan man dessutom köpa mellanmål och sånt... Men det dåliga med det är att ingen går och äter skolmaten.... Många 7:or gör inte det. De lever på godis och mackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 31/05-2004 21:55:14) för oss när man går i högstadiet är det en godis kiosk där inne i skolan också om maten är äcklig får man fara på frasses eller macdonalds eller nått anat ställe! Vi har också en Godiskiosk i våran skola. Där kan man dessutom köpa mellanmål och sånt... Men det dåliga med det är att ingen går och äter skolmaten.... Många 7:or gör inte det. De lever på godis och mackor. Samma här... Ett par styckna kanske går och äter fast ibland så tittar dom in och tittar vad det är för mat sen så sticker dom ner till en affär och köper godis lr något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det e hur många som helst som röker och snusar i högstadiet (en del knarkar med) jag har själv testat allt (inte knark då) det e även vanligt att dricka, det e rätt gott också... Så dum man får vara. Vad fick dig att göra allt det där. Jag har blivit frågad om jag villa ha öl, snus och ciggaret. Allt detta. Men jag har tackat nej i alla situationer. Aja, ha en trevlig levnadstid. Tänk på vad man missar när man gör det där. Min syrra var så dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 högstadiet i min skola får mycket bättre än mellan stadiet te x högstadiet får längre sov morgon+godis och tuggumi på rasterna=aaaaaassssssss ddddddddååååååååållllllllliiiiiiiiiiggggggggggtttttttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.