Hoppa till innehåll

Har Högstadiet Det Bättre Än Låg Och Mellan

Ratchet

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

för oss när man går i högstadiet är det en godis kiosk där inne i skolan också om maten är äcklig får man fara på frasses eller macdonalds eller nått anat ställe!

Vi har också en Godiskiosk i våran skola. Där kan man dessutom köpa mellanmål och sånt... Men det dåliga med det är att ingen går och äter skolmaten.... Många 7:or gör inte det. De lever på godis och mackor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan
(Jonte The Winner @ 31/05-2004 21:55:14)

för oss när man går i högstadiet är det en godis kiosk där inne i skolan också om maten är äcklig får man fara på frasses eller macdonalds eller nått anat ställe!

Vi har också en Godiskiosk i våran skola. Där kan man dessutom köpa mellanmål och sånt... Men det dåliga med det är att ingen går och äter skolmaten.... Många 7:or gör inte det. De lever på godis och mackor.

Samma här... Ett par styckna kanske går och äter fast ibland så tittar dom in och tittar vad det är för mat sen så sticker dom ner till en affär och köper godis lr något annat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det e hur många som helst som röker och snusar i högstadiet (en del knarkar med)

jag har själv testat allt (inte knark då)

det e även vanligt att dricka, det e rätt gott också...

Så dum man får vara. Vad fick dig att göra allt det där. Jag har blivit frågad om jag villa ha öl, snus och ciggaret. Allt detta. Men jag har tackat nej i alla situationer. Aja, ha en trevlig levnadstid. Tänk på vad man missar när man gör det där. Min syrra var så dum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...