TuggaBananWTF Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 (redigerat) tjaaaaaa... Funderar att skaffa Black ops till min dator för att det kostar bara 200kr till pc här i växjö. Men först undrar jag om min dator kan köra det? Redigerat 8 Juli 2011 av FlyawayChief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Ja, du kan troligtvis maxa inställningarna med den där. Har dock aldrig kört black ops, men maxade inställningarna på MW2 på en mycket sämre dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Bara att kolla här; http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Jadå, men du lär nog inte maxa det om jag inte misstar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 9 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 (redigerat) den klarade allt förutom mitt grafikkort som e ett Intel HD Graphics.. kommer det funka ändå ? Redigerat 9 Juli 2011 av FlyawayChief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Jag kan maxa Black Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Black ops är inte speciellt krävande. "Maxa" lär du göra då du inte kan köra 1080p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 den klarade allt förutom mitt grafikkort som e ett Intel HD Graphics.. kommer det funka ändå ?Har 4650 istället för 5650 som du har, så det lär funka ändå.Men sen är det hur känslig man är också. Spelade alltid Aion på max förut, men har dragit ner allt utom upplösningen för jag vill ha helt laggfritt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 9 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 (redigerat) jag köpte det och min laptop maxade det, inga lagg heller. Körde med 1366 x 768 [högsta upplösning min dator kan ha] Tack för hjälpen! Redigerat 9 Juli 2011 av FlyawayChief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Ah, tänkte inte på att det bara bar 1366x768. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Hur skulle denna dator fungera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Hur skulle denna dator fungera?Gissningsvis medium, high. Beror på upplösning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg