Muggebigge Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Tjipp! Vilka serier läser du T.e.x på toa eller vid frukostbordet? Jag läser Kalle Anka, gammla bamse tidningar och ibland gammla pokemon tidningar. Men vad läser du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Läste klart min pappas kalle anka tidningar för någon dag sedan. Var rätt kul att läsa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Jag gillar vissa serienoveller, annars är jag inget stort seriefan. Watchmen är grym. Annars gillar jag Batman; The Killing Joke, Arkham Asylum, Joker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 (redigerat) Toalettläsning är min specialitet. Läser KNASEN-tidningar, och LARSON!-tidningar från allt emellan 1970 och 2010 typ. Vilka då innefattar typ: Knasen Hagbard Sigges Lagun Opus Arken Sam & Silo Zits The Far Side Bizarro BC Rödöga Irrvägen Träsket m.m. Läser annars illvet och språktidningen. EDIT: "typ". :D Redigerat 9 Juli 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Manga, kalle anka pocket och tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Det som jag kommer över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 (redigerat) Jag läser Herman Hedning, Knasen och Zits. De äger. Sen så läser jag en hel del mer serier, men det är inte ofta. Redigerat 10 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 91an o åsa nisse :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Fan va de va länge sen man läste :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Kalle anka har varit specialiteten under alla tider, blir aldrig trakigt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HollyDolly Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Kalle Anka pocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 (redigerat) Var ett tag sen man läste manga och andra serier. Brukade vara Kalle Anka & Co, Dragon Ball, Amazing Spiderman och Green Lantern för det mesta. Redigerat 31 Juli 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.