JJespeRR Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Hej. Det är så att det är ett erbjudande på Steam och jag tror jag tänker köpa Bad Company 2, men jag undrar hur det kommer att fungera på min dator? (I Sign) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Hej. Det är så att det är ett erbjudande på Steam och jag tror jag tänker köpa Bad Company 2, men jag undrar hur det kommer att fungera på min dator? (I Sign)Du lär kunna köra på low iaf. Kanske medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Har samma grafikkort och det är det som begränsar för min del. Kör på låg grafik för jag vill inte ha något lagg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 På låga inställningar lär det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.