Layton Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 (redigerat) I den här forumleken ska man välja vilken av de två ovanstående man helst skulle vilja gifta sig med B) Du måste välja en av dem, inte säga "Jag hatar er båda två!!!" Så välj en av dem och skriv en motivering. Nu i början så gäller det en liten specialregel för Personen Under Mig, för då finns det bara en ovanstående person, och det är ju jag... så PUM, du väljer mellan mig och admin, men detta är bara ett undantag som sagt för att leken ska komma igång. Fattar du fortfarande inte? Jag kan ge ett exempel. Layton: Vem skulle du helst gifta dig med om du fick välja mellan mig och admin? Lisa: Jag väljer admin för han är snygg. Vem skulle du helst gifta dig med om du fick välja mellan mig och Layton? Patrik: Jag väljer Layton för du är en tönt, Lisa. Vem skulle du helst gifta dig med om du fick välja mellan mig och Lisa? Osv... Hoppas ni fattar nu. Låt oss börja! Jag hoppas inte admin blir sur om han får vara med lite grann... EDIT: JUSTE! Du måste vänta tills det finns två svar efter ditt svar innan du får svara igen, annars så väljer du mellan att gifta dig med dig själv och någon annan, och det blir lite skumt. Så dina svar får komma max var tredje gång, och inte varannan. Redigerat 11 Juli 2011 av Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Väljer Layton, vem skulle inte vilja gifta sig med en trettonårig flicka? ^^ /Pedo off Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Luxaxix, skulle aldrig stå ut med Laytons tjat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 FreakyStyley för han har coolast avatar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 NoFunAtAll, för jag jag gillar inte FreakyStyley och FreakyStyley gillar inte mig. Vi har bråkat ganska mycket ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Layton eftersom att sex är viktigt i ett äktenskap. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Säger detsamma. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) Hmm... who's the lucky boy? Strunt samma, svårt att välja, jag gillar er båda två. Men det vår bli Mumutio för jag har "känt" honom längre. Plus att jag är säker på hans ålder. Redigerat 12 Juli 2011 av Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Layton för hon är tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Ömsesidig kärlek alltså Layton. <3 Jag vet en fin kyrka som är ledig... Så det blir du igen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Men jag älskar ju dig Mumutio... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Gabriel, tänker du bedra mig? Imaiden med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg