Proccito Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Inte kul med mina utstående öron :oJag vet hur du känner, blir ibland kallad för dumbo, och några skrattade åt mig när vi hade videochat.Men dom var snälla, att dom försökta hålla inne det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Nöjd med mig själv!, Mest missnöjd med hade varit lättare, de ä vänsterfoten för mig de med mitt nyaste ärr i samlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Mina vader är jag nog mest nöjd med. Mina armar är jag minst nöjd med, måste träna dem... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Jag har supersexigt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Många kommenterar mina ögon och mitt hår. :D Mest missnöjd är jag för att jag är så jävla blek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Jag har supersexigt hår.Bild bevis? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Att jag blir brun så jävla lätt :D Magrutorna också självklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Jag är äntligen nöjd med min kroppsform, efter att ha gått upp i vikt till en mer normal vikt. :PNu ska vi bara omvandla lite fett till mer muskler! Stör mig över att min hy har väldigt ojämn färg över hela kroppen. Skulle jag kunna ändra på ngt, skulle jag vilja vara något längre och att näsan vart lite rakare.Hoppas du skämtade där :) Jag är nöjd, dock lite skelögd men bryr mig inte om det, finns folk med värre problem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Hoppas du skämtade där :) Jag är nöjd, dock lite skelögd men bryr mig inte om det, finns folk med värre problem :(Va? Nej, ska ha mer muskler och mindre fett, men samma vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Va? Nej, ska ha mer muskler och mindre fett, men samma vikt.Aha, trodde du mena fysiskt omvandla fett till muskler ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.