Hoppa till innehåll

Chatt


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

Oh fy fan. 

Sista gången man går ut nykter i sin hemstad... eller sista gången man går ut alls i sin hemstad.

Tänkte det vore klokt att ta det passivt en vecka så man slipper vakna med en helvettes huvudvärk och minnesluckor ifrån helgen.

Så jag tar det passivt. Dricker totalt 4 öl på hela kvällen/natten från förkröket till efterfesten- 4 öl. Inget man blir rund om fötterna på precis. Okej. 

Så jag tänker- kör blackjack- jag är ändå nykter så jag kanske kan vinna något. Står och snackar med en kompis medans jag spelar. Jag har 19, dealern får 18. Jag väntar på mina marker medans jag pratar med min polare. Nästa runda kommer och jag inser att istället för 80kr marker så har jag 0kr marker. "Ursäkta, hade inte jag 19 och du 18? Vilket betyder att jag borde ha vunnit?" dealern svarar "Om du ska protestera får du göra det snabbare- jag kan inte hålla koll på vad du hade förra rundan."

 

Jahapp. Så han trodde att jag var full och kunde utnyttja mig för att tjäna lite pengar som troligtvis gick i hans egen ficka. Man ska ju inte bli dyster, Kvällen fortsätter. Krogen stänger. 

 

Är inte speciellt fylle hungrig eftersom jag efter allt inte är full. Men hänkar polarna på MAX ändå som sällskap. Jag beställer en cheese and bacon meny som enligt menyn kostar 65kr, jag får betala 98kr och får heller inte med min dipp jag beställde. Efter lite tjafs får jag den, men har ändå betalt extra...

 

Efter måltiden drar jag på toa. Det är en tjej framför mig i kön och en tjej bakom mig. Tjejen framför mig börjar jag naturligtvis ragga på då hon var relativt vacker och... det är så jag rullar. Hon glider in på toan och jag mår ganska bra för att hon verkade uppskatta mitt sällskap. Efter hon gått in på toan börjar jag snacka med tjejen bakom mig. Det visar sig att hon mår väldigt dåligt och jag kan se det i hennes ansikte. Likt den gentleman jag är så låter jag henne naturligtvis gå före även fast jag vet att toan troligtvis kommer lukta spya efter hon är klar. Minuterna går och jag får äntligen pissa. Det luktade som sagt spya. Ingenting att bli dyster över. 

 

Jag pissar klart. Spolar. Tvättar händerna och går ut från toan. 

Och vips. En polis tar mig. Jag ställer den uppenbara frågan "Ursäkta va?".

Polisen säger att jag har bråkat och måste ut ur restaurangen. 

"Men vafan jag har ju bara käkat och pissat?"

"Sluta tjafsa och ut med dig annars blire fyllecell" skriker polisen och skickar ut mig i de norrländska minus 20 graderna. 

 

Det var min kväll som "nykter". Jävla kul att när man är nykter inser man hur jävla dåligt alla behandlar en och alla runt om en. Sakerna man glömmer bort som fyllesvin är vanligtvis dessa saker... Nä fyfan. Hellre sitter jag hemma och spelar dataspel hela nätterna. Detta är ju fan inge skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som vet hur fan man får bort tillägget DeAllster? 

 

Helvettes jävla drygt "virus"? jag måste ha fått på chrome.

 

Vad den gör är att det kommer in som ett tillägg eller "en gadget", man kan gå in på verktyg och ta bort den och allt är frid och fröjd men efter man startar om chrome så kommer skiten tillbaka...? Några idéer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det brukar ju vara filer som har installerats på datorn.
Jag hade ett virus för någon vecka sedan som satte reklam överallt, även på ord.

Det jag fick göra var att ta bort hela firefox, avinstallera programmet samt göra ett specifikt virus-scan med ett program.
 

Men sök på google, så bör du hitta en bra lösning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det brukar ju vara filer som har installerats på datorn.

Jag hade ett virus för någon vecka sedan som satte reklam överallt, även på ord.

 

Det jag fick göra var att ta bort hela firefox, avinstallera programmet samt göra ett specifikt virus-scan med ett program.

 

Men sök på google, så bör du hitta en bra lösning

Ja, har testat att gå in på kontrollpanelen och där ligger den installerad, tog bort den ifrån datorn men den dyker ändå upp :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...