Escain Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Du kan se det imorrn kl 22 på SVT24 också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Vad slapp man har blivit av att vara arbetslös. Man går upp för sent och är trött hela dagen ända tills kvällen kommer då man är pigg som bara den. Det är lite jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Lynott jag fixar classic wow nu vilken server och faction kör du på? (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Back! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Var hittar jag Sveriges (EUs?) officiella syn på olika utrikespolitiska konfliktområden? Google är inte min vän ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Regeringens/Utrikesdepartementets hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Grattis TheUnnamed! :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Regeringens/Utrikesdepartementets hemsida?Har försökt, inte hittat något vettigt. Efter ett gäng 404 hittade jag slutligen http://eeas.europa.eu/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Lynott jag fixar classic wow nu vilken server och faction kör du på? (:Warsong 12xAllianceNick: Aidsnylle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Warsong 12xAllianceNick: AidsnylleOkey sweet, jag gjorde en gnome där idag levlar normal speed med min kompis för att känna av lite mer av den riktiga Classic känslan.Nick: Shiila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Kul att Dave påstod att han inte skulle vara inne så ofta som förut, ändå ser jag ofta hans namn bland inloggade medlemmar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Kul att Dave påstod att han inte skulle vara inne så ofta som förut, ändå ser jag ofta hans namn bland inloggade medlemmar...Han bor ju vid sin dator... Han vet nog inte ens om att det finns en värld utanför hans rum ännu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg