Simple Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Var kan man hitta det roliga inlägget där Dave skrev detta?Dock är det dolt i en jävla massa ordbajs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Dock är det dolt i en jävla massa ordbajs.Som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Haha, kollar på Home Improvement eller en en skruv lös på svenska..hahah bra serier som denna görs inte längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 krattis snel guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 krattis snel guggogz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Grattis! :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Klapp klapp snel hest vill du ha socker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Vem är Guggo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Grattis Gurgglo! Och titta vad för lik jag har kostat på mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Vilken pärla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Vilken pärla!Egentligen inte, he he. Det sitter ingen motor eller växellåda i den just nu. Det är tänkt att jag ska ta inredning och lite annan skit ifrån den och sätta i min Omega när den väl blir klar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Egentligen inte, he he. Det sitter ingen motor eller växellåda i den just nu. Det är tänkt att jag ska ta inredning och lite annan skit ifrån den och sätta i min Omega när den väl blir klar.:( Jag som tänkte fråga hur snabbt den kunde backa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg