Hoppa till innehåll

Chatt


Guggo

Rekommendera inlägg

20 spänn på att det här är en dubbelanvändare.

 

Monarki implicerar en stat eller auktoritet över folket, även om Sverige med en stat som innebär monopol inom artificiella gränser tjänar mer pengar på monarkin än om man inte hade haft det hade folket och ekonomin i det stora hela tjänat mer pengar utan stat som förstör och blandar sig in i ekonomin tillsammans med monarkin som är en del av denna auktoritet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där är inte ens svenska.

Kul att du säger det, med tanke på att våran Mediakunskaps lärare är norsk, och inte en sån norsk som kan Svenska, utan en sådan som man inte fattar ett jävla ord utav vad hon säger "Okei, ta opp boka och läse sida 2-3"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min hjärna fungerar inte just nu, så kan någon svara på denna enkla fråga..Om bredbandsuppkopplingen är på 6 Mbits / s, hur många hela mp3-filer på 10 MB hinner man ladda ned på 6 minuter?

 

:(

Beror på seedsen :)

 

Nejmen man brukar få ut 1/8 i MB/s har jag för mig

 

6/8 = 0.75

0.75*60*6=270

270MB/6min

270/10 = 27

 

27 låtar alltså? Är inte säker på att det är rätt, är ganska trött.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har några steam-koder över till spelet Dirt 3. Hade tänkt sälja dem för 100fm styck. Skickar koden via PM när ni skickat fuskamynt.

 

Här är en trailer:

*trailer*

 

 

http://news.softpedia.com/news/1-7-Million...eb-220425.shtml

 

Det handlar inte om denna sak alltså? Gissningsvis så gör det de.. :)

 

"Before you think of using these leaked keys, however, be aware that AMD will almost certainly warn Valve about the issue and the keys will be deactivated, while those who already managed to download Dirt 3 might find their access suspended, or worse, their accounts banned."

 

http://www.fuska.se/forum/Saeljer_Steamkod...t3-t154570.html

 

PM från "tappad":

tar du bort inlägget får du 200 fm tillbaka

:lol:

Roligare var ju ändå att jag köpte en av någon anledning.. :D

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw, sluta bullshita Denieru och låtsas vara cool som Guggo. Du vet lika väl som jag att det som TVP presenterar bara är en slutsats av tidigare vetenskaplig forskning eller egentligen vaga hypoteser. Ingen vet något om framtiden eller om RBE eftersom det just är en teknisk och vetenskaplig operation och det enda sättet vi kan få ett bättre grepp om den potentiella framtiden är att empiriskt pröva oss fram för att se vilken RBE-modell som bäst approximerar det "perfekta" samhället. Är lika osugen på att ha diskussion med dig här som på msn. Jag tar uppriktigt sagt hellre en diskussion med Guggo än med dig.

Ur detta inlägg kan vi utläsa två saker.

 

1) Jag hade rätt. Raptio är MacGyvers dubbelanvändare/Nya användare. Har har.

 

2) Dave tycker jag är cool.

 

B)

 

Edit: Ja, jag är såklart medveten om att Dave syftar på att jag låtsas vara cool, och Raptio inte skall göra samma sak. Men jag väljer att tolka det som att han skall sluta låtsas vara lika cool som jag är. :kung:

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...