Guggo Skrivet 13 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 no gratz until ding! >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1902666 Självklart att Dave har något att säga om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1902666Självklart att Dave har något att säga om det.Jo, givetvis! :angry: ...Fast jag håller på sätt och vis med. Men det är inte för att det är september, utan mer överhuvudtaget.Känner mig inte så där lockad att tävla bara för en glass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Jo, givetvis! :angry: ...Fast jag håller på sätt och vis med. Men det är inte för att det är september, utan mer överhuvudtaget.Känner mig inte så där lockad att tävla bara för en glass.Lär er att uppskatta glass era bortskämda ungdjävlar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Jo, givetvis! :angry: ...Fast jag håller på sätt och vis med. Men det är inte för att det är september, utan mer överhuvudtaget.Känner mig inte så där lockad att tävla bara för en glass. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Ska vi slåss eller?! Glass är asgott, men jag tävlar endast för creds. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Ska vi slåss eller?! Glass är asgott, men jag tävlar endast för creds. B)Bring it on, bitch :medieval: (varför finns det ingen arg krigarsmiley? :() Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Bring it on, bitch :medieval: (varför finns det ingen arg krigarsmiley? :()För att krig är något vackert och positivt! Alla soldater är glada och vid god vigör när de marscherar till och från slagfältet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 För att krig är något vackert och positivt! Alla soldater är glada och vid god vigör när de marscherar till och från slagfältet!Lol. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Dead island.. bra/dåligt? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 September 2011 Rapport Dela Skrivet 14 September 2011 Får fan alltid double kill i "Vem tycker du om mest"-tråden B) 3FJSKFJSKGJES, kan man få komma in i Musikgruppen? =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 September 2011 Rapport Dela Skrivet 14 September 2011 Dead island.. bra/dåligt? :(allt jag vet är att det är väldigt glitchigt.. vilket ändå kan vara kul om man bara ska skoja runt massor (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg