Simple Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Åhå, Tüskland! Brb. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Förjävla varmt för att sova :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Äre någon här som lirar wow eller ännu bättre om jag skulle vara mer specefik- vanilla wow på private server? eller om någon vet om någon server? Hör gärna av er, satans sugen att spela och raida på level 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Äre någon här som lirar wow eller ännu bättre om jag skulle vara mer specefik- vanilla wow på private server? eller om någon vet om någon server? Hör gärna av er, satans sugen att spela och raida på level 60.körde på en för typ ett år sedan men den la ner :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 körde på en för typ ett år sedan men den la ner :/vafan, det är ju bara vanilla som är roligt ju :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 vafan, det är ju bara vanilla som är roligt ju :(Japp, bc var också rätt kul, Cata funkade i början men nu är det wotlk igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Herpaderpa, denna veckan är roolig. Brutaaalt mycket jobb ! Så hej, nu drar jag och jobbar igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 vafan, är det någon kunnig om datorer? När jag skulle starta min stationära funkade inget kopplat via USB, datorn startade typ som vanligt förutom att windows loggan flimmrade en kort stund och sen funkar inget kopplat via USB, mus, tangetbord, trådlösa adaptern osv. :S :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Testat starta om datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) Testat starta om datorn?NE DET FUNKA INTE. Men np boys. Jag fixa det. B) EDIT: Är det någon som vet om någon bra wow tbc private server då? Instant 70 eller inte spelar ingen roll, bara man inte får börja med typ det bästa gearet, helst ska det vara PvE/raid server. Redigerat 21 Juli 2011 av Lynott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Har en vän som körde på en tbc server för inte allt för länge sen kan kolla med honom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Lynott, vad heter hon på din avatar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg