Banish Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 lol, tror det ska stå "förstå gången på krogen", ursäktar för fyllemedelandenlol, trodde att du menade någon slags drog med "lrpgem". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Hej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Hej.Hoj.:wub: Fler fyllemddelanden åt folket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Känns som att jag inte har varit här på flera år : ( EDIT: Vafan, WASD tillbaka? :'o Vad har jag missat? Redigerat 1 Oktober 2011 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Antagligen den här tråden. http://www.fuska.se/forum/Wasd_Och_Dave37_...ka-t154244.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Ironiskt hur ingenting ändras på ett år. WASD och Dave, glorifierade av p12 som faller för propaganda då, samma visa nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Det hände ändå inget medan de var borta. För lite cnsprcy thry och annat gott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Hoj.:wub: Fler fyllemddelanden åt folket!I'll bring it on !Fan då att när man lyckas få med en brud hem, som behövde låna toaletten, som är riktigt go. Så är hon en bra polares kusin och har legat med en annan polare, så besämmer hon sig för att dra från mig, även fast jag säger att jag har fått klartecken av båda tidigare nämda polare, och säger det till henne ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Inte lika skoj om det går att läsa. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Jag begriper då inget ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Jag begriper då inget !Som vanligt då! :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Som vanligt då! :sorcerer:Vi vill se bild på din jefla bil :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg