Guggo Skrivet 3 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 (redigerat) men ååååh din noob! du måste kolla på fler youtube-videos! där finns sanningen! Redigerat 3 Oktober 2011 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Det står ju faktiskt i videon att han är professor, då vet han ju allt om allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 nej men alltså, det är som en apelsin. Och allt hänger liksom ihop! Fattaru?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Aha, apelsin! Det innebär väl att det är Världsregeringen som ligger bakom allt? Typ, börskrascher, krig och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Det är lunch killar ! Redigerat 4 Oktober 2011 av purjo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 heeej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Behöver ni fundera över om Helena Paparizou verkligen är snygg? Då har ni ju svaret här: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...mp;#entry724497 och http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...mp;#entry724552 Någon här som ska köpa tintin the game? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Sjukaste jag sätt, Sverige blir mer och mer likt USA... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Finns alltid idioter över allt, det har inte ändrats alls. Tycker det är väldigt bra att det filmats dock. Tjänstemän som utnyttjar sin position för att utföra våld är fan tragiskt, det som är mer tragiskt är att det är vanligt med dem som gör det. Även fast det kanske inte alltid syns. RIP Steve Jobs också.. ): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Jag håller fanemej på att gå in i en depression ! Köpte en dosa Lucky Strike förut idag, sen skadade jag axel på fotbollsträningen och nu får jag fan inte upp dosan ! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Jag håller fanemej på att gå in i en depression ! Köpte en dosa Lucky Strike förut idag, sen skadade jag axel på fotbollsträningen och nu får jag fan inte upp dosan ! :(Begär att få en assistent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Begär att få en assistentBorde fan har gjort det.. Slutade med att jag bände upp dosan (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg