SURF Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 faces everywhere Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Bros ! Är det värt att ta ett lån på 40k för att kunna köpa bil ? Har fast jobb ! HIT ME ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Bros ! Är det värt att ta ett lån på 40k för att kunna köpa bil ? Har fast jobb !HIT ME ! Nej, spara lite pengar istället så du får ihop alla pengar.. rea=saleså saleshelf ?Ska testa med det, ser vi om dem förstår det. :-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Bros ! Är det värt att ta ett lån på 40k för att kunna köpa bil ? Har fast jobb !HIT ME !Vad kostar bilen? Ligger bilen på 40k tycker jag att du fixa hälften själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Vad kostar bilen? Ligger bilen på 40k tycker jag att du fixa hälften själv.Bilen kostar ca 95k. har runt 100 på mitt sparkonto just nu då jag precis har sålt min bil. Så jag hade tänkt att pröjsa typ 60 eller något nu och ta ett lån på resten, istället för att länsa kontot helt och hållet, speciellt med tanke på att en flytter närmar sig mer och mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Jag hade ju inte lagt de pengarna på en bil, men jag är ju ingen glidare. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Jag hade aldrig tagit lån för att ha råd med en bil, men så är jag allt annat än fordonsintresserad också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 KÖP EN BILLIG 240 ELLER 740 ISTÄLLET!!! :medieval: :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Det är något seriöst fel på Nomatic. Det finns många idioter på fuska.se, men jag har sällan stött på en så...dryg människa.Oj, hoppsan. Jag råkade visst citera ditt inlägg utan anledning.. eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 (redigerat) "Eller nått" :rolleyes: Redigerat 15 Oktober 2011 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 So I guess… people pay to have… cocks in their faces… YYYYEEEEEEAAAAAAHHHHHHHHH (CSI: Miami, inte hurrarrop, okej?) http://t.co/AEPKaU7E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Fun shit:Har en polare som är inne på facebook i snitt en gång per år. Dessvärre är han alltid inloggad, dvs. går man in på facebook på hans dator har man full kontroll över hans account. Alla hans statusuppdateringar (drygt 20st) är facerapes som kommit till under drygt 2år! Morgonhumor att läsa dom nu på Söndagskvisten och tänka att han inte har någon jävla idé om att dom finns där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg