Simple Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Nä, men feminister av den sorten är precis som alla andra som ska gnälla bara för att de kan. Givetvis ska det ju gnällas så mycket som möjligt med, på allt möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Nä, men feminister av den sorten är precis som alla andra som ska gnälla bara för att de kan.Givetvis ska det ju gnällas så mycket som möjligt med, på allt möjligt.Största skrattet är ju dock att MSI/Dreamhack har sagt upp alla booth-babes pga. denna fråga. Helt jävla sjukt hur långt man kan komma bara för man är "förnedrad". Brudarna som är boothbabes är väl troligtvis IG barn som tagit lån för att köpa silikonpattar, nu vill de tjäna pengar på det, men det går ju inte, för någon annan kvinna med hår under armarna ska bestämma vad som är rätt och fel för dem :P Ska det vara sånt jävla tjat borde dom sätta feministerna på jobb-hunt åt dessa "förvirrade-själar". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 GUYS. Jag behöver en halloween-utklädnad asap. Kravet är dock att den måste gå att kombinera med kostym. Dvs inget kletigt (smink, blod osv) och vara lätt att ta med/ha på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 En screammask! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Inte helt pjåkigt kanske. Och en fetingkniv! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Eller som min klassiker, grisdräkt :) Funderar på att kombinera den med en kavaj iår ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Klä ut dig till en penis, tänk dig alla grymma ice-breakers du kan dra "Tjena brudar, jag kom nyss". Tänk dig möjligheterna B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Alla som dricker kaffe borde sluta omedelbart !Ok jag tycker du ska sluta med kaffe för det är konstgjort för belöningssystemet, http://i.imgur.com/l7nlO.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Nu fick Nomatic i alla fall höra att de flesta av hans poster bara är meninglösa drygheter. Yay me? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Nu fick Nomatic i alla fall höra att de flesta av hans poster bara är meninglösa drygheter. Yay me?När man har vunnit en sådan vinst fattas bara denna låt i bakgrunden B) http://open.spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCB/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Visste inte om detta passade bäst in i chatten eller depptråden. Jag vet att jag hade tänkt att sluta skriva på fuska när jag är full, men nu är jag så besviken. Jag är så jävla arg men framförallt besviken och ledsen, fyfan vad besviken jag är och folk förväntar sig att man ska kalla de vänner. Jag är så jävla ledsen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Så känner jag utan att behöva ta till en droppe sprit. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg