purjo Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 (redigerat) Folk får lära sig att bete sig ! Man åker fan inte ifrån någon när det är 4 mil hem. Har man blivit inbjuden till någon så att man kan värma sig i väntan på skjutsen så säger man inte att man ska sova där och man puttar inte bort folk vid datorn som sitter och väljer musik för att spela musiken man själv vill höra, som ingen annan på festen vill höra.. Redigerat 30 Oktober 2011 av purjo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Folk är bajs ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Ja.. Är så trött på att få vara "pappa" för mina kompisar hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Jag har för lite empati för att vara "mammig" åt folk jag inte bryr mig om. Bara min andra hälft jag är mammig till, och det är för att han inte tänker på vad det är för väder ute ibland. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag hatar accounting och jag har tenta i det onsdagsmorgon. Tänkte bara säga det. Ping @Guggo. Föreläsarna är värdelösa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag hatar accounting och jag har tenta i det onsdagsmorgon. Tänkte bara säga det. Ping @Guggo. Föreläsarna är värdelösa.Jag hatar Finansiering och Investering och har tenta i det på fredag. Förra terminen fick 86% underkänt. KUL DÄR LIKSOM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag gillar höstlov :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag hatar Finansiering och Investering och har tenta i det på fredag. Förra terminen fick 86% underkänt. KUL DÄR LIKSOM.Jag börjar läsa det på måndag. Boken är 1000 sidor liten text och många formler. Inga bilder. :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag gillar höstlov :)Me too son. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag börjar läsa det på måndag. Boken är 1000 sidor liten text och många formler. Inga bilder. :( :( :(Har ni också Corporate Finance av Berk och DeMarzo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Har ni också Corporate Finance av Berk och DeMarzo?You know it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Uuuuuuuuh... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg