SURF Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Men, är det här din första finansieringskurs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 (redigerat) Min första och enda. Finansiering suger röv. Edit: RÖV Redigerat 1 November 2011 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Men Guggo då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Min första och enda. Finansiering suger röv. Edit: RÖVMeneee, vad har du läst tills nu? VARFÖR LÄSER JAG SAMMA SKIT SOM DU NÄR DU LÄST FLERA ÅR LÄNGRE PÅ HÖGSKOLAN!?!?!?!?!?!?!? :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Jag har läst; Omvärldsanalys (moment A och B) Externredovisning med skatterätt Ekonomistyrning Operativ Verksamhetsstyrning Organisation och Management Marknadsföring Statistik Handelsrätt (Moment ett och två) Språk Mikroekonomi Makroekonomi Säkert en del annat också, men det här är vad jag kommer på :P Ni har väl en annan ordning på det helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Höstlov = Nattuggleri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Ny kurs = Ny kursansvarig som är morgonuggla. Zzzz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Ny kurs = Ny kursansvarig som är morgonuggla. ZzzzHöstlov = vakna kvart i 4 och käka frukost vid datorn! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jobb just nu = vara på bygget 06.30-ca 16.30 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 http://i.imgur.com/4A8vs.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 (redigerat) Bilden är ju fortfarande uppe. :P Gå in på torontojack233s twitter så ser man ju det. Jag skulle gissa på att den är fejk ändå.. eller? :P Redigerat 4 November 2011 av 3FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 http://i.imgur.com/4A8vs.pngn1c3 Bilden är ju fortfarande uppe. :P Gå in på torontojack233s twitter så ser man ju det. Jag skulle gissa på att den är fejk ändå.. eller? :Peller så insåg han att once its on the internet it never disapers :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg