Hoppa till innehåll

Chatt

Guggo

Rekommendera inlägg

Vi börjar 10.15 idag, nu vaknar jag och inser att jag kommer komma 10-15minuter sent till den lektionen, jag hade tänkt att gå på den även fast det är den enda lektionen jag har på dagen, dock har min lärare som styr med järnhand sagt att om du kommer 5minuter sent kan du glömma att du tar dig in. Mitt synsätt har alltid varit bättre sent än aldrig.

Nåja, hennes regler, antar att jag stannar hemma då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man äntligen hittar en tjej som är jättego, mysig och på väldigt många sätt en drömbrud, så har hon kille..

Gosh !

Jagade en brud på en festival som var råsnygg, trevlig och smart, efter jag dragit alla mina moves så är jag förvånad att vi inte ligger, då säger hon att hon har pojkvän men kan tänka sig att vara lite galen för kvällen, fick en handtralla :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:(

Fast hon verkar ändå lite sugen.. Fast har väldigt svårt att tänka mig vara "den killen"...

Lite off topic men det är en grym raggningsreplik på tjejer som har kille =D

du: "jag gillar dig skitmycket, men du har kille och jag vill inte vara den som förstör det :("

hon: "av med kläderna, vi ska knulla"

I princip.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du: "jag gillar dig skitmycket, men du har kille och jag vill inte vara den som förstör det :("

I princip.

hahahaha dem gurls be so crazy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår det, skulle inte precis vara "den killen" heller. ):

Vet du hur länge dem har varit tillsammans?

Strax över ett år tror jag..

Men jag har pratat med henne typ varje dag i 1-2 månaders tid och hon har nämt honom typ 2 gånger..

När det var halloween och jag sa att jag skulle till samma ställe som henne så verkade hon skitglad och när jag stog i kön in dit på kvällen så kom hon ut, såg mig, sprang fram till mig upp på ett av borden som stog "ivägen" och kramade mig. Sen blev det några till långa och myiga kramar under kvällen..

Men det blev jäävligt wierd den kvällen :S För jag börjar typ få känslor för henne, men hennes kompis raggade som fan på mig under kvällen, sen kom mitt ex också och skulle vara med mig och pussade mig på nacken/kinden när hon satt brevid mig.. Och jag tillbringade typ hälften av kvällen tillsammans med dessa tre + några till..

I princip.

Kanske fungerar på henne med ? :o Redigerat av purjo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...