Hoppa till innehåll

Chatt

Guggo

Rekommendera inlägg

Vår lärare släpper inte in en i klassrummet om man kommer 5minuter sent... spelar ingen roll vad dom gör i klassen, spelar ingen roll om de inte ens har börjat lektionen, man får inte komma in, vad är det för skitregel?

På mitt gymnasie så hade vi en 15 minuters regel. Kom man sent fick man vänta tills 15 minuter efter att lektionen hade börjat innan man fick komma in. Men ofta hon inte släpper in alls?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På mitt gymnasie så hade vi en 15 minuters regel. Kom man sent fick man vänta tills 15 minuter efter att lektionen hade börjat innan man fick komma in. Men ofta hon inte släpper in alls?

Nope, på en lektion så kom jag 10min sent, dörren var låst men jag knackade på, en klasskompis öppnade och jag gick in och satte mig och började arbeta. Efter ett tag så kom läraren tillbaka till lektionen och skickade ut mig...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nope, på en lektion så kom jag 10min sent, dörren var låst men jag knackade på, en klasskompis öppnade och jag gick in och satte mig och började arbeta. Efter ett tag så kom läraren tillbaka till lektionen och skickade ut mig...

vilken kärring.. ta upp det med rektorn. Visst att man inte ska komma sent men man ska inte bli helt blockad från att lära sig på grund av det, det är ju bara efterblivet. Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken kärring.. ta upp det med rektorn. Visst att man inte ska komma sent men man ska inte bli helt blockad från att lära sig på grund av det, det är ju bara efterblivet.

Jag väntar tills min mentor whinar på min frånvaro istället, då ska skulden flyga till min Historia lärare och dom glömmer bort allt! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars kan det ju vara bra att komma i tid istället. :)

Inte lätt när snooze knappen har sin egen vilja :angry:

Uppgift i skolan: Komma på och skapa en mobil med hjälp av photoshop B) B)

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ULTRA MEGA FET KVALITET!

OBS: Gjort på 1h !!11

post-66164-1323382718_thumb.jpg

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...