SURF Skrivet 9 December 2011 Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 Och så var Principles of Finance äntligen avklarat. :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Way to much öl igår, nu blir frukost sen en chips påse och mysa i sängen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Way to much öl igår, nu blir frukost sen en chips påse och mysa i sängen :) ...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Seeg ska ut ikväl.. ska ha kul fast jag är seg! Ska bli fett taggad och sånt trevligt! Sen kommer jag bli full och skicka fina fylle sms! Känns bra att ha hela kvällen planerad! (((: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Seeg ska ut ikväl.. ska ha kul fast jag är seg! Ska bli fett taggad och sånt trevligt! Sen kommer jag bli full och skicka fina fylle sms! Känns bra att ha hela kvällen planerad! (((:Ah, the joy of fyllesms! :) #2=)093)")"JDSKAKL: Tyst på dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Way to much öl igår, nu blir frukost sen en chips påse och mysa i sängen :)Dig hade jag gärna tagit en öl eller två med ! Seeg ska ut ikväl.. ska ha kul fast jag är seg! Ska bli fett taggad och sånt trevligt! Sen kommer jag bli full och skicka fina fylle sms! Känns bra att ha hela kvällen planerad! (((:Dig med ! Eller vafan, ALLA I OZTOWN ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Dissad av Purjo. FML. :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Dissad av Purjo. FML. :( :(Men du skrev ju inget alkoholrelaterat på denna sidan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Men du skrev ju inget alkoholrelaterat på denna sidan :(Äppledryck med ciderkaraktär (0.7%). ? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Äppledryck med ciderkaraktär (0.7%). ? :(Dig vill jag ta en öl eller två med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Spenderade 500kr på taxi igår FML :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Dig vill jag ta en öl eller två med ! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg