Lynott Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Spar pengar till en.. ny dator.Vilken server kör du på förresten?EU WestDu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Same, nickar zitroz där också så det är bara att lägga till mig (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Livet suger ju till och från Nä. Men jo, det borde väl ändras sig snart, eller?? För Ian Curtis gick det ju bra Redigerat 5 Januari 2012 av D48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Same, nickar zitroz där också så det är bara att lägga till mig (:y u no play ranked games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) y u no play ranked gamesför att jag laggar för mycket ): Redigerat 5 Januari 2012 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 När jag vaknade önskade jag att det stod ett stort glass med kallt vatten och en stor och varm choklad vid min säng. Såklart att det inte gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 När jag vaknade önskade jag att det stod ett stort glass med kallt vatten och en stor och varm choklad vid min säng.Såklart att det inte gjorde det.Kom ihåg att snön är mycket vitare på andra sidan, om du skulle fått det skulle du bara spilla skiten överallt s åatt hela du skulle blivit kladdig, bara massa skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 När jag vaknade önskade jag att det stod ett stort glass med kallt vatten och en stor och varm choklad vid min säng.Såklart att det inte gjorde det.Haha när jag kom hem i fyllan en gång så hällde jag upp ett glas mjölk och ställde det bredvid sängen, nästa dag så halsade jag glasen due to bakis torrhet i halsen, tänkte inte på att mjölken stått framme i ~8h så den smakade sagg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Haha när jag kom hem i fyllan en gång så hällde jag upp ett glas mjölk och ställde det bredvid sängen, nästa dag så halsade jag glasen due to bakis torrhet i halsen, tänkte inte på att mjölken stått framme i ~8h så den smakade sagg :DMyys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 FILMTIPS NU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Vad för typ av film? O: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 COLLOPORTUS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg