Guggo Skrivet 8 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Alohomora! Jag öppnar chatten på prov. Om de andra trådarna dör ut (mer än vanligt...) så låses den dock igen! Försök utnyttja andra trådar om ni kan (dvs, vill ni berätta något roligt, skriv i glädjetråden osv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Åhå, jaja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Så vad skriver man här då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Sådant som inte passar in i andra trådar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Typ som att Brittas fitta är tre mil djup. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Hennes fitta är säkert mysig. Fan vad tråkigt, jag vet inte vad jag ska äta. Antagligen får det bli mackor. Allt annat som kan tillagas är fryst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Hennes fitta är säkert mysig. Fan vad tråkigt, jag vet inte vad jag ska äta. Antagligen får det bli mackor. Allt annat som kan tillagas är fryst.Varför fungerar inte gilla funktionen!? Samma situation brother!Sitter och kurrar i min ensamhet och försöker mentalt laga mat med de få sakerna man har i kylskåpet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Här blir det chili con carne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Jag käkade precis världens bästa smörgås! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Jag kom precis hem från sushi-resturangen, jag. Det är underbart vad vi svenskar tillverkar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2013 Det får bli pizza ikväll! Sedan ska jag ta mig lite vin och sprit. Ska kröka i min ensamhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg