Lynott Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Grattis i efterskott Jag åker tillbaka till kalla norrland om 8 minuter.Snöade över natten här i Umeå :<Tragiskt att gå från karibiska havet till frusen å och snöiga vägar :< Man ska fan passa sig ifrån Humor forumet: http://i.imgur.com/tvpHtpF.jpg 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Snöade över natten här i Umeå :<Tragiskt att gå från karibiska havet till frusen å och snöiga vägar :<Jag kände liknande när jag flyttar från Kiruna och Göteborg, men jag har halvt vant mig vid detta laget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2013 Rapport Dela Skrivet 8 April 2013 Men mannen... du är inte aktiv här så ofta va? Ehh.. Jag är ledsen. Jag tänkte att jag inte hade något emot att ta en lugn helg och spara pengar. Men fan vad tråkigt det är att bara sitta hemma i sin ensamhet och tänka. Men egentligen spelar det väl ingen roll att vara hemma eller vara ute och supa.Abouuu vad är det du säger, jag loggar alltid in anonymt jao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 April 2013 Rapport Dela Skrivet 8 April 2013 Har börjat lira wow på en WOTLK private server :-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 April 2013 Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 Dog alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 April 2013 Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 Dog alla? Ja tyvärr. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 17 April 2013 Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 Vem dödde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 April 2013 Rapport Dela Skrivet 18 April 2013 Inte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 April 2013 Rapport Dela Skrivet 18 April 2013 Inte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 April 2013 Rapport Dela Skrivet 20 April 2013 Jag kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 April 2013 Rapport Dela Skrivet 20 April 2013 Jag kan allt sitta och dricka ren vodka utan att bli full. Hehehehe. nä.. jag blir allt full efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Jag kanske :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg