Lynott Skrivet 25 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2013 Tillsammans med din avatar blir de väldigt humoristiskt ;-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2013 Här är man borta något år i taget och kommer in på snabbvisiter, så ser forumet ut som något jävla tuggumi. Wtf?Juste, skamlös som man är. https://www.facebook.com/cdon.com/app_111846655586523?app_data=%2Fentry%2F645269&ref=tsGilla och dela, ni vet att ni vill :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 29 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2013 Hej Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 30 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2013 nån som vill lira wow med mig? har börjat lira igen men alla polare spelar bara lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2013 Hej Dezen Heeeej Såg precis att jag är en legend, vilken jävla status! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 November 2013 Rapport Dela Skrivet 1 November 2013 E inte jag legend så dör jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 November 2013 Rapport Dela Skrivet 3 November 2013 Hade jag varit mer aktiv hade jag nog varit legend också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 November 2013 Rapport Dela Skrivet 5 November 2013 Fan vad rolig den här sidan var förr i tiden. Jag brukade hänga här minst en timma om dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 November 2013 Rapport Dela Skrivet 9 November 2013 nån som vill lira wow med mig? har börjat lira igen men alla polare spelar bara lolJag lirar på en WOTLK server just nu, private server såklart!Helt okay server ser det ut att vara hittils, vi är snart 80 och har haft skitkul medans vi levlade (förutom den uppenbara gankfiestan man upplevde i STV samt Tanaris) Säg till om du är sugen! Kör på molten-wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 November 2013 Rapport Dela Skrivet 9 November 2013 Pfft, TBC skare va! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 November 2013 Rapport Dela Skrivet 10 November 2013 Pfft, TBC skare va!Lirat jävligt mycket TBC på wow-one servern, men blev så less på att dom aldrig fixade lagget att jag inte pallade fortsätta, dessutom är det roligt med lite omväxling! WOTLK är ju roligt ;-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2013 Bara noobs spelar på private servers! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg