D48 Skrivet 25 November 2013 Rapport Dela Skrivet 25 November 2013 shorta shorta skjorta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 December 2013 Rapport Dela Skrivet 7 December 2013 Kul med snö! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2013 Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 (redigerat) Det är sorligt att se hur inaktivt fuska är... Edit - Japp, precis, sorligt. Redigerat 12 December 2013 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2013 Rapport Dela Skrivet 31 December 2013 (redigerat) Antar att folk har sett Breakfast Club.Tyckte denna var ganska klockrenhttp://i.imgur.com/4DTDoMX.jpg Redigerat 31 December 2013 av Lynott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2014 (redigerat) Antar att folk har sett Breakfast Club.Tyckte denna var ganska klockrenhttp://i.imgur.com/4DTDoMX.jpgJag har inte sett den.Är den rekomenderad att se?Vad handlar den om? Redigerat 1 Januari 2014 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 Jag har inte sett den.Är den rekomenderad att se?Vad handlar den om?Ja absolut se den!Handlar om det han säger "dosnt anyone wanna talk about our social disfunctions and realize we're all deeper than our respective stereotypes". Det är ett gäng som alla har väldigt starka personligheter i skolan, det finns nörden, mobbaren, sportfånen, prinsessan och den lite konstiga. Riktigt bra film om du frågar mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 Ja absolut se den!Handlar om det han säger "dosnt anyone wanna talk about our social disfunctions and realize we're all deeper than our respective stereotypes". Det är ett gäng som alla har väldigt starka personligheter i skolan, det finns nörden, mobbaren, sportfånen, prinsessan och den lite konstiga. Riktigt bra film om du frågar mig Okej, jag får väl ta och se den då, men det kommer ta ett tag. Jag brukar inte vara den som ser filmer så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 Ni som antagligen har mer erfarenheter än vad jag har: Vet ni något man skulle kunna göra en vardag som inte involverar spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 HEEEEEJ PÅ ER ALLA SÖTISAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 HEEEEEJ PÅ ER ALLA SÖTISARHej!Dig har man inte sett på länge! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Ni som antagligen har mer erfarenheter än vad jag har: Vet ni något man skulle kunna göra en vardag som inte involverar spel?Promenera eller kolla film ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Ni som antagligen har mer erfarenheter än vad jag har: Vet ni något man skulle kunna göra en vardag som inte involverar spel?Lär dig spela något instrument :) HEEEEEJ PÅ ER ALLA SÖTISARh3h3 hallå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg