Proccito Skrivet 24 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2014 Ja, har testat att gå in på kontrollpanelen och där ligger den installerad, tog bort den ifrån datorn men den dyker ändå upp Du har också använt ett virus-program för det?Då menar jag inte Norton eller nått, utan ett specifikt program som är anpassat efter sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2014 Verkar bara vara jag i typ hela världen som inte gillar Skyrim?Ogillar stridssystemet..Combat i Syrim suger definitivt, men jag är svag för open world shenanigans!Det är ju egentligen allt trams runt omkring som är kul ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2014 Pfft, en?Jag har två! Jag har det grymt bra! Ny lägenhet på g dessutom ^^Hur mår herrn själv? Oh la la! Grattis! I Sthlm? Bara bra här med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2014 Ska resa runt i Asien i några månader snart! KUL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2014 Oh la la! Grattis! I Sthlm? Bara bra här med Haha! I wish ;)Dude, härligt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Fått två ytterligare titlar och utökade arbetsuppgifter på jobbet :D Nuvarande titlar:Ticket CoordinatorTechnical CoordinatorService Request Process CoordinatorIncident Process CoordinatorDeputy Manager RL title whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Fått två ytterligare titlar och utökade arbetsuppgifter på jobbet Nuvarande titlar:Ticket CoordinatorTechnical CoordinatorService Request Process CoordinatorIncident Process CoordinatorDeputy Manager RL title whoreHaru tatt över Öysteins position eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2014 Fått två ytterligare titlar och utökade arbetsuppgifter på jobbet Nuvarande titlar:Ticket CoordinatorTechnical CoordinatorService Request Process CoordinatorIncident Process CoordinatorDeputy Manager RL title whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2014 RIP Philip Seymour Hoffman :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2014 Combat i Syrim suger definitivt, men jag är svag för open world shenanigans!Det är ju egentligen allt trams runt omkring som är kul ^^Open world är ju faktiskt jäkligt kul, men för min del så blir det inte värt det i längden med den combaten som är :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2014 Fyfan. Nu börjar man få resfeber... inte skitit ordentligt på 24h och magen har börjat göra knutar...Om 24h är man på andra sidan jorden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2014 Fyfan. Nu börjar man få resfeber... inte skitit ordentligt på 24h och magen har börjat göra knutar...Om 24h är man på andra sidan jorden...Vart ska du? Australien? Japan? Malmö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg