TheJokker Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 tja jag igen! ni kan väl hjälpa mig och säga vad den här datorn har för typ av märke! PLZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Det heter cooler master storm scout och hittas billigast på Misco.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Det är bara ett chassi, ingen speciell dator. Namnet är det som xXHomerXx skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJokker Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Det är bara ett chassi, ingen speciell dator. Namnet är det som xXHomerXx skrev.ursäkta menade chassi xD men tack endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 tja jag igen! ni kan väl hjälpa mig och säga vad den här datorn har för typ av märke! PLZ!Ett chassi anpassat för den som lanar mycket, inte att rekommendera om du väljer långa grafikkort som HD 6950/6970. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.