wetter Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Tips: köp halo 1 också för det är grymt bra, sen kan du köpa halo 2, men det blir säkert försenat till en tre månader/veckor. jag tror att man måste ha klarat halo 1 för att fatta äventyret till halo 2. halo är gryyyymt bra, funkar inte till min dator. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Då tror jag att jag skall köpa det! Tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 varsågod ;) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zed Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 mitt e max payne2 för 300 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Vart finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 DET FINNS INGET BRA SPEL TILL x-BAJS=) du kan ju bara hålla k#ften Halo är grymt roligt. B) 299:- tror jag. :( halo är faktist in så kul....det finns faktiskt bättre=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 :) jag tycker iallafall det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (son-goten master @ 08/06-2004 20:04:31) DET FINNS INGET BRA SPEL TILL x-BAJS=) du kan ju bara hålla k#ften Halo är grymt roligt. B) 299:- tror jag. :( halo är faktist in så kul....det finns faktiskt bättre=) Jag tycker att halo är megabra!.... Men det finns bättre spel... Men man kan säga att det är ett av världens bästa actionspel!.... Om det inte det bästa!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Då borde det vara värt 300 spänn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det mest köpvärda spel som jag kommer att köpa är nog GTA Double Pack.... Två gta spel för priset av ett.... Kan ju inte bli bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Nä, men jag har dom spelen på data, så jag är inte så sugen på något av dom spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 köp halo det blir bra speciellt om du aldrig förr har spelat det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg