Epixa Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 hej, har sett många videor på youtube och de visar att de kommer in i area 61 men går det värkligen ? har underat de länge ... förväntar mig svar :P har de på ps2. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 hej, har sett många videor på youtube och de visar att de kommer in i area 61 men går det värkligen ? har underat de länge ... förväntar mig svar :P har de på ps2. :huh:Allt jag kan säga är att, ja det går. Men kommer tyvärr inte ihåg då de var ett par år sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 JAg menar efter uppdraget när man va där och hämtade en jetpack, men det kanske inte går :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Man måste utnyttja buggar i GTA SA,dvs man flyger under "världen" gå in i Ganton gymet och ställ dig i ett av hörnerna(kom ej ihåg vilket)och gör jetpack fusket och flyg rakt upp så kommer du hamna i "blue hell" därifrån kan du flyga till area 69 och gå runt nere i själva bunkerkomplexet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Man måste utnyttja buggar i GTA SA,dvs man flyger under "världen" gå in i Ganton gymet och ställ dig i ett av hörnerna(kom ej ihåg vilket)och gör jetpack fusket och flyg rakt upp så kommer du hamna i "blue hell" därifrån kan du flyga till area 69 och gå runt nere i själva bunkerkomplexet. Har ännu Inte testat/ Okej men det är väll ganska så svårt att hitta vilken höjd , Man kan ju flyga nästan hur högt som Helst :P Också kommer man inte in i själva Area 61 Om det inte det är sånt hål i taket som Vid Ganton Gym , Någon stans på Area 61. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg