Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej, har sett många videor på youtube och de visar att de kommer in i area 61 men går det värkligen ? har underat de länge ... förväntar mig svar :P har de på ps2. :huh:

Skrivet

hej, har sett många videor på youtube och de visar att de kommer in i area 61 men går det värkligen ? har underat de länge ... förväntar mig svar :P har de på ps2. :huh:

Allt jag kan säga är att, ja det går. Men kommer tyvärr inte ihåg då de var ett par år sen.
  • 5 månader senare...
Skrivet

Man måste utnyttja buggar i GTA SA,dvs man flyger under "världen" gå in i Ganton gymet och ställ dig i ett av hörnerna(kom ej ihåg vilket)och gör jetpack fusket och flyg rakt upp så kommer du hamna i "blue hell" därifrån kan du flyga till area 69 och gå runt nere i själva bunkerkomplexet.

Skrivet

Man måste utnyttja buggar i GTA SA,dvs man flyger under "världen" gå in i Ganton gymet och ställ dig i ett av hörnerna(kom ej ihåg vilket)och gör jetpack fusket och flyg rakt upp så kommer du hamna i "blue hell" därifrån kan du flyga till area 69 och gå runt nere i själva bunkerkomplexet.

Har ännu Inte testat/

Okej men det är väll ganska så svårt att hitta vilken höjd , Man kan ju flyga nästan hur högt som Helst :P Också kommer man inte in i själva Area 61 Om det inte det är sånt hål i taket som Vid Ganton Gym , Någon stans på Area 61.

• Skapa ny...