shouloulou Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Hej, jag behöver hjälp av någon smart människa som kan berätta hur jag ska lösa detta: Jag har installerat the sims 2 + lägenhetsliv på min laptop nu. Allt funkar finfint och det segar inte MEN bilden är så liten! Det ser helt fel ut och jag vet inte vad jag ska göra för så här kan man inte ha det när man spelar. Jag har provat att ändra inställningarna i spelet till den maximala storleken vilket iofs gjorde bilden bredare så att den passade bildskärmen men ikonerna är fortfarande mycket små och simmarna också. Snälla hjälp mig med hur jag kan lösa detta. Mvh Shouloulou Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Jag tror inte att det är något med spelet då, ifall du har fixat i sims-inställningar. Är det så i andra spel också? Det kanske är något med datorn. Om det är så, så ka du fråga i Datorforumet, större chans att du får svar då, men det beror lite på... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Layton har rett jag spelar faktis inte sims men nu är jag här. Om du har testat dra nedre hörnet åt höger och det inte funkar ska du nog kontakta källan där du fick dit spel! Den här ämnet borde flyttas till dator forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Se till så du har inställningarna för "Upplösning" på det högsta alternativet, se sedan till att det står "Fullscreen", "fullskärm" eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 23 September 2012 Rapport Dela Skrivet 23 September 2012 Jag kan svara på ditt problem med en realistisk lösning. om då är en tredjedel mindre än på the sims 2 orginal, så kan jag svara på problemet. Kan vara för att du kör på laptop eller för att expasionens simmar inte har samma storlek som resten. Det är svårt att förklara, Jag har the sims livets historier, där är simmarna mindre men det är inget fel. Det är bara så spelet är gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg