Lynott Skrivet 24 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Om du var tvungen att byta namn här på fuska, vad skulle du heta då?Kebab_Kungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Tjena, läget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Tjena, läget?Jo tack, man ska inte klaga! Nyvaken- så abstinensen av kaffe och snus är ganska stor vilket påverkar mitt humör lite, men bra låtar på spotify och tomt hus får mig på bra humör. Tack för frågan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Varför är huset tomt? 1337 btw Redigerat 25 Juli 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Favoritsnus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Kör du löst eller påse? General vs Göteborgs Rapé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Varför är huset tomt?1337 btwPäronen är i stugan Favoritsnus?Tre Ankare Kör du löst eller påse?General vs Göteborgs Rapé?PåseGeneral Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 När bakade du kakor senast? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 När bakade du kakor senast? :DTror med handen på hjärtat att jag aldrig har gjort det :<Chockladbollar bakade jag dock för drygt 6 månader sedan sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Nu blev jag sugen på drömmar (de där vaniljkakorna alltså). Gillar du sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Nu blev jag sugen på drömmar (de där vaniljkakorna alltså). Gillar du sådana?Vet inte om jag ätit dom, länka en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.