Takkaka Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Blev klar med denna mur för ett tag sedan, är det någon annan som gjort någon liknande mur eller någon byggnad från de 7 underverken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Har ni minat stenen själva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takkaka Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Har ni minat stenen själva?Nej, det ända vi gjorde var att spawna items. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Helvete, måste ha tagit ett jävla tag! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takkaka Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Helvete, måste ha tagit ett jävla tag! :oJa, vi (3) som gjorde denna satt och nötte i ca 1 vecka innan den var klar. :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 haha najs ;) Äre en server? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 haha najs ;) Äre en server? :PJa, vi (3) som gjorde denna satt och nötte i ca 1 vecka innan den var klar. :_Nejdå. De satt på lan i en vecka och turades om att spela. *ironi* Ganska självklart att det är server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) haha najs ;) Äre en server? :Ppetolv back in action... Hur lång tid tar det att gå från början till sluta?? :o Ni kan ju bygga Biblioteket av alexandria :P Jag och några polare tänkte göra det en gång :P Fast det spårade ut precis som alla våra andra minecraft serverar Redigerat 21 Juli 2011 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 petolv back in action... Hur lång tid tar det att gå från början till sluta?? :o Ni kan ju bygga Biblioteket av alexandria :P Jag och några polare tänkte göra det en gång :P Fast det spårade ut precis som alla våra andra minecraft serverarHaha tänkte inte så långt ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Hade varit häftigt ifall ni minat och "ugnat" stenen själva, men meh.. Blev sugen på att bygga tai mahal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takkaka Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 petolv back in action... Hur lång tid tar det att gå från början till sluta?? :o Ni kan ju bygga Biblioteket av alexandria :P Jag och några polare tänkte göra det en gång :P Fast det spårade ut precis som alla våra andra minecraft serverar Det tar ganska precis 24 minuter att gå från början till slut :P Hade varit häftigt ifall ni minat och "ugnat" stenen själva, men meh.. Blev sugen på att bygga tai mahalTaj mahal kan bli riktigt snygg om man får till den tror jag.Jag vill gärna se när den blir klar om du skulle få för dig att bygga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Trädgården skulle såklart vara dirt, och gångerna i gravel eller cobblestone? Själva slottet borde vara clean stone eller kan man bygga i något annat tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg