Nissebils Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 (redigerat) Skrifta eder frågor om min vardag i denna tråd [EDIT] liten snabb edit, eftersom jag bytte namn Redigerat 23 Juli 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Ingen vill ens fråga om dina vardagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Hatar du Skelzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Hatar du Skelzor?Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 JaVarför hatar du Skelzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Har du någon gång drömt om Skelzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Varför hatar du Skelzor?Dryg jävel Har du någon gång drömt om Skelzor?Klart jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Imaiden har fingrar på foten, har du det också? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Vad heter/hette din farfar i mellannamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Imaiden har fingrar på foten, har du det också? :oNej, men jag önskar jag hade det :( Vad heter/hette din farfar i mellannamn?det minns jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Dryg jävelKan du ens förklara varför jag är en dryg jävel? Har jag ens sagt nåt till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Varför får du mer frågor än Skelzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.