5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Varför bytte du namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Varför heter du Warchief? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Vill du döda skelzor och om isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Lol jag är väldigt beväpnad, bara så du vet. Har Kaoz saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Vem hatar du mest, mig eller Skelzor? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Vem hatar du mest, mig eller Skelzor? XDVad tror du? Självklart mig, jag är ju en dryg jävel :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Vad tror du? Självklart mig, jag är ju en dryg jävel :lol:Men kan du hålla keften och låta Warchief svara istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Men kan du hålla keften och låta Warchief svara istället?Lär dig att stava, och du bestämmer inte här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Lär dig att stava, och du bestämmer inte här.Det var en uppmaning inte en order. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Lol åt den som anmälde mitt inlägg. Haters gonna hate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Jag anmälde ditt inlägg, med anledning att du har postat ett flertal inlägg som inte tillför något i tråden och därmed bryter mot §3.9 Jag är ingen hatare och jag hatar inte. OnT: Top 3 artister/band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Varför gör alla såna här trådar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.